Var är min biljett?

Ändrad den Tors, 20 feb. vid 8:48 F.M.

Den i särklass vanligaste anledningen till att du inte fått din biljett är att det mail vi skickat till dig fastnat i ett spam-filter. Ta först en titt i alla eventuella mappar där din e-postklient lägger skräppost. 


Om du skrev ner ditt referensnummer från när du köpte din biljett, kan du ladda ner den själv på download.tickster.com


Har du betalat med Swish hittar du ditt referensnummer i din Swish-app under detaljerna för transaktionen för ditt köp: OrderID på Swishdetaljer är det referensnummer du använder för att ladda ned dina biljetter på download.tickster.com och på så sätt kan du få tag på din biljett även när kundsupporten är stängd.

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov