Jag uppgav fel e-postadress vid köpet. Kan ni skicka den på nytt?

Ändrad den Tors, 20 feb. vid 8:59 F.M.

Inga problem. Kontakta oss så snabbt som möjligt så löser vi det. Se till att ha alla uppgifter som kan hjälpa oss att hitta ditt köp tillgängligt.


Har du skrivit ner referensnumret för ditt köp så underlättar det för oss. Inkludera det i mailet alternativt ha det nära till hands när du kontaktar oss.


Du kan även gå in på download.tickster.com och ladda ned dina biljetter om du har ditt referensnummer. 


Har du betalat med Swish hittar du ditt referensnummer i din Swish-app under detaljerna för transaktionen för ditt köp.  OrderID på Swishdetaljer är det referensnummer du använder för att ladda ned dina biljetter på download.tickster.com och på så sätt kan du få tag på din biljett även när kundsupporten är stängd. 

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov